Practica masturbarea mindfulness

mindfulness cand te masturbezi

Distribuie acest articol!

Ofera-ti placere prin atingere, miscare, sunet, respiratie, invata sa practici masturbarea mindfulness.

  • Acorda atentie respiratiei, mai ales cand simti emotii puternice
  • Fii atenta la mirosuri, la sunetele tale, lucruri care de obicei iti scapa din constientizare
  • Simte-ti apa pe piele, simte cearceaful cu care esti invelita, sau perna moale pe care ai capul
  • Simte-ti picaturile de transpiratie pe frunte

Atinge stare de fericire atat prin placerea senzoriala, adica placerea produsa de experienta propriu-zisa, cat si si prin placerea anticipativa sau imaginara. Ofera-ti placere atat prin atingerea zonelor intime, zonelor erogene, dar si altfel. Imagineaza-ti ce vrei tu. Fii creativa.


Imbratiseaza-ti pe deplin umanitatea. Imbratiseaza-ti trupul perfect de imperfect. Incepe sa ai o relatie foarte buna cu propria persoana.
Ofera-ti placere, atentie, rabdare.
Doar asa vei reusi sa-ti exprimi si sa-ti accesezi propria inteligenta erotica.
Asa cum spune si Esther Perel, erotismul nu este un atribut cu care o persoana se naste, ci este o calitate care trebuie invatata si dezvoltata, iar modalitatea prin care dezvolti inteligenta erotica este actiunea.


Prin urmare, sa nu renuntam sa ne descoperim; sa accesam si sa ne exprimam esenta noastra salbatica, natura erotica.
Fii mindfulness! Fii constienta moment cu moment de toate gandurile, emotiile, senzatiile trupului tau si mediului inconjurator. Nu te judeca. Nu exista bine sau rau cand iti explorezi corpul. Accepta-ti gandurile, emotiile, sentimentele, fara a le judeca. Fii in prezent.

Sa fii mindfulness cand te masturbezi, aici ar fi arta fericirii sexuale.

Sa fii complet prezenta in timpul masturbarii, ori in timpul in care iti atingi corpul pentru a obtine placere, poate fi extrem de benefic pentru tine. Vei deveni mai constienta de ce se intampla cu tine cand esti excitata, si te va face sa-ti accepti cu dragoste trupul si propria sexualitatea.
Cu cat vei fi mai constienta de propriul trup, cu atat vei fi mai prezenta in tot ceea ce faci.

Iata cateva sfaturi practice cum sa fii mindfulness cand te masturbezi

  • Fii pe deplin conectata la senzatiile din corpul tau. Fii constienta de toate partile trupului tau, inclusiv de energia ta sexuala. Observa-ti senzatille, sentimentele, gandurile, ramanand in acelasi timp fara un obiectiv in minte.
  • Ofera-ti timp. Real ar fi sa-ti oferi intre 20-45 de minute pentru masturbare. Dar, daca ai doar 5 minute, profita de ele.
  • Gaseste un loc, un mediu in care sa te simti relaxata. Poate fi un pic greu sa gasesti timp pe care sa-l petreci singura. Chiar si 5 minute la dus pot functiona. Daca ai un partener, ideal ar fi sa-l rogi sa-ti ofere putin timp singura in dormitor. Mai mult ca sigur, cerand timp pentru a-ti oferi propria placere va imbunatati viata sexuala de cuplu si legatura cu partenerul tau.
  • Ia-ti un angajament, masturbeaza-te mai des, constant, si te vei simti din ce in ce mai bine.

Ca si in meditatia, ca si practicarea mindfulness, placerea pe care ti-o vei oferi prin masturbare, va fi din ce in ce mai mare daca o vei face constant. Poti incepe prin a-ti oferi timp – 20 de minute, de 2-3 ori pe saptamana.

De fiecare data cand te masturbezi mindfulness, fii creativa. Masturbarea nu trebuie sa devina ceva obisnuit sau banal.

Trebuie sa-ti pastrezi interesul pe termen lung. Cand ne formam obiceiuri, incepem sa anticipam ce ne asteapta, si cumva ne punem pe „pilot automat” si facem „check-out-ul”. Foloseste-te de respiratia ta, de zgomotele pe care le faci, de atingeri si miscari noi pentru a-ti oferi de fiecare data o experienta diferita.

Cateodata poti sa stai intinsa pe spate, alteori poti incerca stand in picioare, in cada, sau la dus, poti incerca in timp ce dansezi.

Cateodata poti respira rapid, alteori lent si adanc.

Experimenteaza cu sunetele pe care le scoti – gemete, tipete, striga-te, vorbit „murdar” etc.

Nu te atinge mereu in acelasi fel, incearca noi modalitati de atingere in diferite parti ale trupului tau.
Daca te masturbezi mereu folosind o jucarie sexuala sau un vibrator, incearca sa te masturbezi fara ele, si invers.
Imbraca-te in lenjerie sexy si distreaza-te in timp ce te dezbraci, asa cum a-i face-o cu iubitul tau. Fii curioasa! Distreaza-te! Simte-te bine cu tine insati!

Savureaza momentul de dupa masturbarea mindfulness

Un aspect important al masturbarii mindfulness este sa savurezi fiecare moment de dupa. Cum iti asimti trupul? Incearca sa simti cat se poate de profund senzatiile pe care ti le-ai oferit: placere, relaxare, excitare, etc.
Foloseste ultimile 5-10 minute (sau ultimul minut daca ai la dispozitie doar 5 minute) pentru a te relaxa, a sta linistita. Respira adanc si savureaza ceea ce ai creat in corpul tau (similar cu savasana – yoga).
Observa ce este diferit in corpul si mintea ta dupa ce ai terminat masturbarea mindfulness. Incepi prin „a face” si termini prin „a fi”.
Daca nu ai reusit sa faci tot ce ti-ai propus, daca ai fost distrasa, nu e nicio problema. Ofera-ti de cate ori poti toata atentia, toata rabdarea, toata dragostea.

  • Ofera-ti rabdare, compasiune

Ca si alte practici mindfulness, si aceasta poate fi dificila. S-ar putea sa fii inundata de ganduri, vei fi distrasa, vei simti rezistenta. Observa acest lucru si revino de fiecare data in prezent, oferindu-ti dragoste, placere.
Nu exista perfectiune cand discutam despre masturbarea mindfulness.

Nu uita, trebuie doar sa-ti oferi placere si sa te iubesti!

Distribuie acest articol!

You may also like...

1 Response

  1. 12 octombrie 2020

    […] data cu descoperirea placerii senzuale, am descoperit si ale modalitati de a experimenta placerea sexuala. Asa cum spuneam mai sus, placerea senzuala se refera la raspunsul corpului tau la toate cele 5 […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

shares